Toimintasuunnitelma v. 2020

Toimintasuunnitelma 2020

Osaston kevät- ja syyskokoukset pidetään sääntömääräisesti, kuukausikokouksia kevätkaudella yhden kerran muut tarpeen mukaan. Hallitus kokoontuu kauden aikana kahdeksan kertaa. Kokouksista ilmoitetaan jäsentiedotteessa, Rakentajassa ja 104:n kotisivuilla, kiireellisissä tapauksissa puhelimella ja sähköpostilla

Osaston veteraanit  jatkavat toimintaa pienimuotoisen matkailun sekä kokooontumisien puitteissa. Kulttuuri -ja harrastusjaosto järjestää osaston kalastustapahtumat, onkikilpailun Helsingin pelti ja vaskiseppiä vastaan sekä syksyn teatteri-illan pääkaupunkiseudulla.Tammikuun aikana ajetaan Garting kilpailu ja kevät talvesta suosittu kiekko ilta.Perinteinen kevätmatka tehdään  huhtikuussa kohteena Krakova. Osaston moottoripyörä kokoontuminen  toukokuun aikana jo säiden lämmettyä. Rakennusliiton tapahtumiin osallistuvia jäseniä osasto tukee harkinnan mukaan.

Päivitetyt jäsentiedoteet postitetaan vuoden alussa. Osasto tukee jäsenistön kurssi-, harrastus- ja kilpailutoimintaa harkinnan mukaan. Tarvittaessa osaston lipunkantajina toimii hallitus yhteisvastuullisesti.